Fem.

1kommentarer

Fem minuter sedan: Torkade jag mig efter duschen.
Fem timmar sedan: Var jag på väg till stallet.
Fem dagar sedan: Var jag på ÖF för första gången med bebisen.
Fem veckor sedan: Klev jag upp "tidigt" för att köpa biljetter till Josh Groban.
Fem månader sedan: Hade vi precis flyttat från gamla lägenheten till denna.
Fem år sedan: En april som var som en berg-och dalbana gällande förhållande och livet då.
 
Om fem minuter: Ska jag borsta tänderna och göra mig klar för att natta mig och bebis.
Om fem timmar: Sover jag förhoppningsvis gott.
Om fem dagar: Har jag en slappardag hemma alt åker till päronen för att byta däck på bilen.
Om fem veckor: Vet jag inte vad jag gör, men bebis har fyllt sju månader iallafall!
Om fem månader: Då är det.. september. Antingen är jag mammaledig än eller så har jag börjar jobba lite.
Om fem år: Är jag kanske tvåbarnsmamma och bor i en större bostad (dvs större än en tvåa), självklart fortfarande gift med min man.
 
Och nu - nu ska jag gå och lägga mig!

1 kommentarer

Pyttianna

22 Apr 2013 22:41

Kul att du är med och tävlar. :)

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.