Mer "check".

3kommentarer

  • Avbokat tiden jag preliminärbokat på ett ställe för hår och makeup inför bröllopet - check!
  • Spikat tider hos min frisör för både provuppsättning och uppsättning av hår på bröllopsdagen - check!
  • Bokat tid för både provsminkning (självklart samma dag som provuppsättningen av håret kommer göras) och sminkning på bröllopsdagen - check!
  • Ringt en cateringfirma som verkar trevlig och mailat önskemål till dem så att de kan maila en offert tillbaka inom en snar framtid - check!

I övrigt har jag inte dammsugit som jag hade tänkt. Däremot har jag varit i stallet (förstås) och där var jag effektiv på så sätt att jag efter ridturen fick ett ryck och smörjde hästen två träns. Ena användes idag, andra hängde på sin vanliga krok efter gårdagens ridtur. Skönt att ha det gjort!

Nu ska jag peta ner mat i matlådor inför morgondagens jobb, både till mig och sambon. Sen ska jag och magen äta en bit daimtårta och sen är det sängläge som gäller för sömn!

3 kommentarer

Andrea

15 May 2012 09:44

Din frisör i tierp? ;)

Petra

17 May 2012 19:32

Oj! Här händer det grejer mest hela tiden! Grattis IGEN till nästa stora livshändelse! :-)

Heidi

17 May 2012 19:34

Min frisör i Tierp ja Andrea. Blev så till slut, sminkning där också (dock ej hos frisören).



Petra: Jepp, kyrka bokad sen kort efter att jag plussade. hihi

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.