Sug.

1kommentarer

Har inte haft sug efter att skriva på ett par dagar. Har inte lockat att sladda in på blogg.se för att skriva ett inlägg här bara för skrivandets skull, nu har jag både tid och lust.

Mådde rätt dåligt två dagar sedan, var sjuk helt enkelt. Igår mådde jag lite bättre men mådde fortfarande illa på ett obehagligt sätt, idag är  det bra. Jag är lite diffust illamående till och från, men som de på vårdcentralen sa när jag ringde för att prata lite häromdagen "Du är inne i den mest illamåendedrabbade veckan av graviditeten". Typ så. Att det är väääldigt vanligt att vara illamående nu alltså. Jaja, det är som det är. Bara att äta regelbundet och dricka mycket och så länge jag inte spyr är jag nöjd!

Brösten fortsätter att ömma och ha sig. De går "all in" när det gäller växandet och förberedandet kan man säga.

Om mornarna när jag vaknar så är magen platt som vanligt, när jag lägger mig om kvällen så ser jag ut som en ballong. Svullnar upp av minsta lilla mat, men jaja - det är ju fullt normalt det också. "Allt" är så normalt sååååå. ;)

Trots svullnad och sådant så har jag åtminstone inte problem med förstoppning. Alltid något!

Molvärken lyste med sin frånvaro några dagar men är tillbaka nu igen, kommer då och då.

Enough om Ärtan som tar mer och mer plats därinne. Får väl döpa om Ärtan till något annat snart..

Solen skiner ute igen, började nästan tro att denna dag skulle bli en mulen tråkig dag då det var molnigt och trist under morgonen. Nu börjar det ordna upp sig! Ska åka till stallet om en liten stund och ta en tur på min häst, måste dock åka och köpa en säck mat till henne först. Tog slut häromdagen..

Sjukt tråkigt inlägg men varsågod - det är det som bjuds idag! ;)

1 kommentarer

Fröken Nattfrost

01 Mar 2012 20:45

"Allt är normalt", sällan den frasen uttalas i sammanhanget liksom, hehe!

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.