Toppen.

0kommentarer

Om jag just nu sitter tillbakalutad i min stol med fötterna (och eh.. vaderna) uppe på skrivbordet och med tangentbordet i knät för att skriva? Jepp. Insåg nämligen att det inte var så skönt att sitta som vanligt, speciellt inte efter att ha ätit en sen lunch. Me is very mätt så att säga.

Givetvis utnyttjar ena katten detta till fullo och hoppade just upp i mitt knä och tokgosar just nu med mitt ansikte. Försvårar skrivandet en aning. Nuså, nu lade hon sig ner istället hur nöjd som helst. Andra katten sitter i fönstret och tittar ut. Skulle gärna öppna balkongdörren, det är bara det att det låter så jäkla mycket från bygget utanför att det inte lockar att öppna dörren just nu. :(

Om knappa 2,5h kliver jag på mitt dygnspass på jobbet. Insåg en stund sedan att det känns som en evighet sedan jag jobbade, har ju inte jobbat sen i fredags! Ledig helg (fre-mån) och så var jag sjuk i tisdags och igår var jag ledig. Hm. Det ska nog gå bra. Trivs med mitt jobb och det passar mig bra. Är så glad över att jag äntligen tog steget att säga upp mig från mitt förra jobb efter lite mer än tre år och hamnade efter en månad på det här jobbet istället. Lovely! Fortfarande personlig assistent, men det här passar mig bättre helt enkelt. :)

Hela den här veckan har jag dragits med en huvudvärk som inte är av denna värld. Sjukt onödigt. I måndags hade jag feber dessutom men det gick över till tisdagen som tur var, däremot sov jag skitdåligt på natten och vaknade med än mer huvudvärk. Toppen! Not. Idag har jag haft extra mycket yrsel dessutom. Wohoo! Järnbrist är det nog inte åtminstone, för det äter jag. Svinäckliga kapslar. Eftersmaken är vidrig tycker jag. Uuuuäääh. Men klart jag äter det ändå, för min och bebis skull.

Nä om jag skulle ta och duscha kanske så att jag har det gjort..

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.