Sjukdag.

0kommentarer

Klart jag skulle vakna dålig, dålig tajming men inget att göra åt. Tycker dock synd om den som täcker upp för mig, hon jobbar redan dygnspass tisdag-onsdag (varje vecka) men då ingen annan kunde rycka in istället för mig så blev det hon som får jobba ännu fler timmar. Stackaren. :(
 
Jag har försökt vila så gott det går, uppe ur sängen för dagen vid halv tolv. Musikern (kantorn?) som ska spela på bröllopet skickade sms imorse om just det och hon undrade över vad vi vill ha för musik på bröllopet. Plötsligt blev jag tvungen att tänka till ordentligt, det är bara 18 dagar kvar och det vore ju bra om hon i god tid får veta vad som ska spelas så att säga. Psalmer och annat trams. Ska ringa henne snart och prata lite, få se om vi ska träffas också - om det behövs.
 
Meh.. En stund sedan frös jag och nu svettas jag. Dags att skala av sig ett lager kläder alltså.
 
Bebisen är inte alls inaktiv idag pga gårdagens aktiva dag. Fel gissat av mig, h*n har gjort kullerbyttor och bökat runt som jag vet inte vad under morgonen. Vila är för fegisar tydligen, lugnt just nu i och för sig. Lugnet för stormen antar jag.. ;)
 
Nu - ringa det där samtalet.

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.