Aktivitet.

0kommentarer

Igår: MYCKET aktiv bebis i magen, herregud vad det sparkades och bökades runt därinne.

Idag: Lugnt. Stackaren måste nog vila efter gårdagens aktiviteter. ;)

Apropå vila så är det väl bara det jag känner för idag när det är ruskväder ute. Dock städar tyvärr inte lägenheten sig själv (himla konstigt det där..) och jag har en häst att ta hand om dessutom. För det sistnämnda är det bara att dra på sig regnställ och göra det bästa av situationen! Gällande städningen.. Lika bra att få det gjort idag så slipper jag ta tag i det imorgon och kan ägna söndagen åt att njuta av att vara ledig. :)

Inatt hade jag bra sjuka drömmar, ingen idé att ens försöka återberätta dem men ibland undrar jag verkligen hur hjärnan får ihop de drömmar man har. Galet är vad det är. I en dröm visade Madde upp en av sina garderober, den var till hälften urrensad till fördel för kommande bebis - det roliga var att ALLA kläder/plagg som fanns kvar därinne var turkosa i olika nyanser. Enbart turkost i hela den garderoben. Haha

Andra juni alltså, sommar nu med andra ord. Vi får väl se när vädret går mot det varmare hållet igen, okej att jag gillar svalka men det behöver inte gå till överdrift. Bara att klä sig varmt helt enkelt. :)

Det är väl sisådär 42 dagar kvar till bröllopet. Det mesta är fixat (menellerhur..), men det är en del småsaker som behöver ordnas. Köpa servetter, engångsglas till välkomstdrinken, prata med prästen, bestämma och beställa bukett, köpa pärlor/något till håruppsättningen, sladda in på typ Glitter och köpa halsband (jepp, spenderarbyxorna på - not!) och lite annat smått och gott. De stora sakerna är fixade, som tur är.

Idag ska jag hämta ut ett klädpaket som kom med Schenker till utlämningsstället ett par dagar sedan. Minns inte riktigt vad det är för plagg där i, men det är väl några bodysar och byxor och annat smått och gott. Vunnet på tradera, förstås. När jag hämtat ut det så har jag fått hem allt jag vunnit. Nice!

Nu ska jag äta något, sedan åka till stallet.

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.