23.

0kommentarer

Vecka 23 idag alltså. Det går sannerligen fort framåt det här. Snart är det plötsligt oktober och vi har blivit föräldrar efter att jag mirakulöst överlevt det där som gör svinont att gå igenom men som måste betas av för att bebis ska kunna komma ut från den trygga varma livmodern. Så, inte tänka mer på den detaljen nu. LALALALABINGO!

Ligger lite på minus gällande sömn, imorse skulle jag dessutom vara i stallet senast halv sju. En vanlig onsdag är det sovmorgon, men nu var det stallpass som gällde. Hungriga hästar som ville ha mat och gå ut i sina hagar för att moffa gräs. Gladast idag var nog min häst och hennes två hagkompisar, de släpptes ut på det stora sommarbetet några timmar idag (för första gången för i år) för att vänja in sig med den mängden gräs (sen tillbaka till annan hage med mindre gräs i resten av dagen, samma procedur imorgon). Lycka! :)

Bebis ja, aktiv liten krabat det där. Det körs morgongympa, eftermiddagsgympa, kvällsgympa och lite extra pass utöver det. Det bökas och buffas därinne och jag roas av hur det ser ut utanpå när h*n håller på därinne. Gullebebis. :)

Nu ska jag duscha, sen prova ett av de tre nagellacken jag köpte igår. På naglarna alltså, något annat vore konstigt. ;)

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.