20+5

4kommentarer


Den växer, den dära magen.

4 kommentarer

Petra

04 Jun 2012 20:13

Gud, jag jämförde med hur min mage såg ut ungefär samma tid. Min var typ dubbelt så stor som din! :-O Så där liten mage som du har hade jag efter ungefär 8 veckor. ;-)

Andrea

04 Jun 2012 20:30

Vi måste ses snart!

Heidi

04 Jun 2012 20:32

Det där är morgonmagen. Sen när dagen kickar igång och jag ätit något osv.. då.. tja, inte är det så pluttigt då känns det som. haha



Men är rätt nöjd med hur den växer, passar på att njuta innan den är ivägen alltför mycket. ;)



Klart vi måste Andrea. Men ni ska ju.. eh.. åka utomlands!

Andrea

05 Jun 2012 08:39

Den lilla detaljen ja men eh... veckan efter? :) Vi får styra upp något, innan ni i er tur blir alldeles för upptagna ;)

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.