Ovanligt.

0kommentarer

Jag är vaken. Inte bara vaken utan uppe, påklädd och har frukost i magen. Kanske är lite sådär att äta pasta med köttfärs (middagsrester) till frulle kvart över åtta på morgonen men vi har inget bröd eller yoghurt och jag vill inte ha havregrynsgröt idag igen. Anledningen till att jag är uppe denna "tidiga" tid är att jag ska köpa konsertbiljetter klockan nio då de släpps. Josh Groban kommer till Sverige 25/5. Jag och en av mina vänner har gått på alla hans konserter i Sverige hittills och tänker fortsätta med den traditionen. Sååååå.. jag är uppe och ska köpa biljetter direkt när de släpps så vi får bra platser.
 
Bebis trynar i sängen och lär sova ett tag till. Vi brukar ju inte kliva upp före halv tio-tio..
 
20 minuter kvar, ska väl ta och slösurfa lite på nätet så länge.

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.