Snodd lista,

0kommentarer

Jag ville blogga. Orkade inte. Gick in på en blogg jag följer och såg en lista, såg min chans till slöbloggning. Så, jag presenterar härmed den snodda listan:
 
Ögonfärg?
Melerade. Typ.

Spelar du något instrument?
Inte just nu, men får jag chansen så spelar jag gärna en trudelutt på en gitarr eller ett piano. Hellre än bra så att säga.

Dina första tankar när du vaknar?
"Vad är klockan?".

Vart befinner du dig just nu?
Framför datorn i vardagsrummet.
 
Biter du på naglarna?
Nej! Aldrig varit nagelbitare och jag har väääääääldigt svårt för det hela. Alltså jag har problem med att vistas i närheten av nagelbitare in action.
 
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna?
Grå. Sjukt tråkiga.

Vem vet mest om dig?
Drygbruden i mig vill svara "jag", men vettigare delen av mig svarar: Min make och min vän H tror jag.

Vad vill du ha just nu?
En natt med bra kvalitet och kvantitet på sömnen!

Rädd för?
Allt möjligt. Det tandläkare/tandhygienister gör med mina tänder, spindlar och andra småkryp, för att ramla och slå i tänderna, att min häst ska dö, att något ska hända min son, att någon i min familj blir allvarligt sjuk/dör och så lite annat smått och gott sådär..

Vill du gifta dig?
Nej. Jag är redan gift, firar snart vår första bröllopsdag!
 
Kommer du överens med dina föräldrar?
Ja.

Din hårfärg?
I solsken: Guld. I övrigt: Råttfärgat/mörktmörktmörktmörkt blond/whatever tråk.
 
Vad ska du göra idag?
De fem minuter som är kvar av denna dag (23.55) ska jag skriva klart det här inlägget och posta det. ;)
 
Vad ska du göra i morgon?
Städa lite, roa bebis, ta hand om min häst, slappa.

Vad sover du i?
Strumpor, trosor och sport-top eller vad man ska kalla det.. Något som är bekvämare än en bh men som håller amningsinlägg på plats hela nätterna. Brabra.

Något som får dig att mysa till lite?
Tankar om min ljuvliga son!

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.