Mer saker.

0kommentarer

Jorå, fått en del gjort idag. Vi har handlat (bärsele is the shit), slängt sopor, jag har duschat, jag har dammat, vi har varit till stallet och sådär. Jag tänkte dammsuga men kunde bara ta mattan och en del av golvet i vardagsrummet pga panikskrikande bebis. Ibland är han känslig/rädd för vissa ljud och idag var dammsugaren läskig trots att jag körde den på låg effekt. Dammsugaren är så värdelös och högljudd oavsett så.. nåja, det viktigaste blev dammsuget. Ytan han rör sig mest på dvs!

Nu har han precis somnat för dagens andra tupplur. Jag ska lämna sängen strax, bara väntar lite så han sover ordentligt innan jag heffaklumpar mig upp lite osmidigt ur sängen. Helst utan att väcka honom. Wish me luck.

Slänger in en bild på stallpojken, inte min häst i bild dock - hon står bakom mig..



Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.