Färdigammat.

0kommentarer

På sistone har sonen blivit upprörd sisådär åtta gånger av tio när jag erbjudit honom bröstet. Visat tydligt att han inte vill ha trots att jag vet att han är hungrig/borde vara hungrig/törstig/whatever. Han vill ha flaskan (ersättning) istället och vem är jag att neka min bebis den mat han vill ha? Precis. Så.. igårmorse var det slutammat för min del. Då ammade han några (!) minuter och sen var det bra, något annat var intressantare. Har erbjudit honom bröstet några gånger sedan dess, med samma resultat varje gång - han blir skitarg. Så - bebis har mycket tydligt deklarerat att nu är det slut! :)
 
Jamen dåså.. 8,5 månad med amning blev det. Liten börjar bli stor, onekligen. Älskade Lillknubben. ♥
 
 

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.