Skrutt.

0kommentarer

Idag går vi in i vecka 35 av graviditeten. Det är inte långt kvar och det är skrämmande - dock spännande också. Känns helt galet att vi ska bli föräldrar. kan aldrig bli "icke-föräldrar" igen. Skapligt ansvar kan man lugnt säga. Trots att det är omöjligt att förbereda sig 100% inför rollen som förälder så är jag säker på att vi kommer klara det bra. Vi gör så gott vi kan helt enkelt och det brukar räcka mer än väl.. :)
 
Skrutt ja, det är jag. Den här kroppen alltså, den är så taskig som gör ont. Det är för en god sak (bebis!), men det gör ont ont ont! Vissa dagar är värre än andra. Idag är ingen bra dag till exempel. Inte igår heller. Inte var det bra i måndags heller. Imorgon då kanske? Håller tummarna för det. Idag har jag planerat in att klippa naglarna och dra på ett lager nagellack på dem. Ungefär på den nivån ligger aktiviteterna idag.
 
Nästa vecka hoppas jag att vi kommer iväg och hämtar hem barnvagn och skötbyrå. Om inte annat så för att ställa i förrådet så länge. Åtminstone barnvagnen, den behöver vi ju inte riktigt än nej. Skötbyrån får gärna komma på plats så kan jag fylla lådorna med sådant jag tänkt fylla dem med. Så kanske jag kan få tillbaka andra lådan i min byrå, den är just nu fylld med bebiskläder, filtar och annat bebisrelaterat. ;)
 
Nu måste jag äta något innan magen blir alltför upprörd och min energinivå sjunker än mer.
 
Bebisen bökar som jag vet inte vad i magen, as usual. Trångt därinne förstår jag. Inte mycket plats där för att sträcka ut sig inte!
Bebis,

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.