Dagens.

0kommentarer

Dagens fis: Den där lilla jäveln som smet ut på Willys, mycket kort och knappt hörbar men ändå! Min man hörde den och jag var sjukt glad över att ingen annan var i närheten.
 
Dagens konstaterande: Jag kan inte kontrollera varenda litet gasutsläpp ur denna kropp länge. Känns lite mycket jobbigt om jag ska vara ärlig, att aldrig veta om det tänker komma en attackfis vid smått olämpliga tillfällen..
 
Dagens bästa: Min man som avlastar mig så pass mycket som han gör i stallet, utan att klaga över hur drygt eller jobbigt det är att mocka, tömma skottkärra, kånka vattenhinkar och ta in hästar istället för mig som är allmänt seg och begränsad av smärtande kropp.
 
Dagens busar: Mina katter som kört rejäla lekrace i lägenheten idag. Bra att de rör på sig och lever om, speciellt den tjockaste av dem som behöver gå ner i vikt.
 
Dagens craving: Russian Earl Grey-te. Så jag tog mig en kopp nu på kvällen, med honung förstås.
 
Dagens korvar: Dels de finska grillkorvarna med hööög kötthalt (yummy!) som vi åt till middag och så mina korvfingrar som är vätskesvullna.
 
Dagens sköna: Den där middagsvilan (på två timmar) som jag och mannen tog på eftermiddagen. Han sov sig genom hela, jag kunde slumra/sova en timme åtminstone. Skönt!
 
Dagens diss: Mamma ringde för att höra hur dagens BM-besök gått. Efter några minuter när jag dessutom var mitt i en mening så dissade hon mig för att min moster ringde henne på Skype så hon fick bråttom att lägga på. Tack och hej typ. Puss på dig också mamsen. ;)

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.