Jorå.

0kommentarer

Nu är jag alltså gift. Snart i en vecka har jag varit det, om några timmar är det exakt en vecka rentav. ;)
 
Skillnaden mellan att vara gift och inte är att maken (!) säger "wifey" till mig i tid och otid. Jag har även bytt efternamn på facebook även om namnändringen officiellt inte är klar. Skatteverket tar ett par veckor på sig, speciellt sommartid när det är semestertider. Två ringar på ringfingret istället för en ring, det är också skillnaden. ;)
 
Gällande bebis så är vi inne på vecka 28. Det går undan det här! Aktiv krabat till och från, vissa tider mer aktiv - så h*n har väl skaffat sig lite.. rutiner så att säga. Gullunge. I torsdags var vi iväg och klämde och kände på babyskydd, på kvällen beställde vi ett från nätet. Det blev en av märket Acta Graco. Den var smidigast att klicka i och ur från basen som kommer monteras i min bil, dessutom har Acta Graco legat på förstaplatsen på min lista över babyskyddsmärken jag helst velat ha. Hur som helst så lär jag hämta ut den nästa vecka, den är redan på väg. :)
 
Ikväll ska jag jobba, med början klockan sex. Jag ska snart åka till stallet och tänkte motionera hästen idag.
Hoppas hoppas hoppas det inte är så mycket insekter (mygg, broms) som det var igårkväll då det var tokmycket mygg. Bläblä!
 
 
 

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.