Nähänä.

0kommentarer

Mirakulöst frisk till idag?

Nähänä, inte det nej. Näe. Vore ljug att påstå att jag är frisk. Detta i sig innebär att jag inte kunnat jobba idag heller. Fantatiskt bra intryck på nytt jobb, sjuk första två dagarna. Grattis! Duktigt jobbat. Imorgon är jag dock på plats. Det är tvätt och städ på jobbet dessutom, det vet jag hur man gör för det var det den dagen jag gick dubbelt första gången (och enda jobbpasset hittills på nya jobbet). Ja alltså, jag vet hur man tvättar och städar i övrigt också - nu tänkte jag mer på hur rutinerna för det ser ut på min arbetsplats. Alla gör ju inte likadant liksom.

Snörvel snörvel. Kul det här. Not.

Hade en extrem smärta "bakom" vänstra ögat tidigare idag. Outhärdligt rentav. Jag tog en alvedon i hopp om att det skulle lätta, det gjorde det inte nej. Jag lade mig och sov nästan två timmar, efter det kändes det bättre. Sedan dess har smärtan så gott som varit helt borta. Vill INTE ha tillbaka den!

Det är verkligen fascinerande hur mycket snor en kropp kan producera.
Fascinerande på ett äckligt sätt.

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.