Glappet.

0kommentarer

Hoppsanhejsan, det blev visst ett litet glapp här med inlägg. Så kan det gå ibland. Speciellt om man jobbar dygnspass (fredag till lördag) och dessutom jobbat under veckan och sen prioriterat annat än att blogga.

Inte mycket har hänt sen jag skrev sist. Jag har som sagt jobbat, både kortare och längre pass. Idag har jag hunnit med att: Vakna "tidigt", äta frukost, somna om, åka till stallet (inkl ridtur osv), klippa sambons hår, duscha, äta stort mål mat på McD, storhandlat, packat upp och packat om matvaror, betalat räkningar och nog har jag väl ätit lite då och då utöver McD-besöket också. Jag är matt. Kan man säga.

Mina bröst och bröstvårtor är ömma. Speciellt vårtorna. Inte röra! Helst ska t-shirten inte heller röra eller så. Aj.

Annars då? Gick in i vecka nio (!) igår. Det tar sig kan man säga. Om 15 dagar är det dags för inskrivning hos BM/MVC. Spännande. Det blir lite mer på riktigt då.. känns det som. Kanske.

Nu ska jag sova.

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.