SOOOOOOV!

1kommentarer

Öppet meddelande till min son:

SOOOOOV!

Och då menar jag inte bara dagtid utan nattetid. Mest nattetid faktiskt. Dagtid sover du som en gris, så det är inga problem där inte. Från morgon till kväll är det "Perfekt" med sömn, men natten? Kom igen, bättre kan du. Mamma är trött och blir dum i huvudet om dagarna av segheten därinne i skallen. Jag kan inte sova på dagen när du sover, det funkar inte - jag kan inte somna. Du sover som en liten gris och är hur ljuvlig som helst, sen vaknar du emellanåt och är än mer ljuvlig med dina leenden och ditt babbel.

Men på natten? SOOOOOOOOOV SOOOOOOV SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!

Slut på meddelande.

1 kommentarer

Fröken Nattfrost

17 Dec 2012 23:34

Ja Flippen! Vänd på det där, sov som en gris om nätterna istället.

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.