Julklappar.

1kommentarer

Det får bli ett eget inlägg det här, årets julklappar. Skriver alltid ner dem i blogg/dagbok så jag lätt kan gå tillbaka och titta vad som fåtts. Senast ett par veckor sedan letade jag upp ett gammalt inlägg för att kolla upp vad jag fick häromåret av päronen, minnet sviker nämligen rätt ofta!

Mina julklappar:
Extern hårddisk (maken, enda jag önskade mig av honom).
Scholl tofflor (svärmor & svärfar).
500:- presentkort på Granngården (päronen).
Två par ullsockar (päronen).
Presentkort på hårklippning (päronen, standardjulklapp - får det varje år!).
En röd Ralph Lauren-tröja (svägerskan).
Duschcreme och hudkräm (svärmor & svärfar).
Två små fula (hehe) tavlor (Makens farbror plus fru)
En påse Ahlgrens bilar + 200g choklad (mamma, bilarna är ett måste varje jul!).
Pengar (päronen, i förskott tidigare i höstas..).

Bebis julklappar:
En silversked med gravyr (Svägerskans bästa vän).
Nalle (svägerskan).
Mjukishund (päronen).
Body i form av en skjorta + kofta från Hugo Boss (svägerskans bästa vän).
Ett "snuttedjur" (svägerskan).
En drös kläder av diverse slag (svärföräldrarna + andra släktingar till dem).
Gips (?) till avgjutning av hand/fot (makens kusin).
Någon form av snögubbe gjord av.. ja jag vet inte, naturmaterial? (någon släkting till maken).

Eh.. ja det var nog det. Har troligtvis glömt något, men då får det vara så. Eller så får jag lägga till i efterhand. :)

 

1 kommentarer

Fröken Nattfrost

31 Dec 2012 02:35

Vill se de fula tavlorna!

Svar: Ska fixa bild när jag kommer ihåg det! :p
H S

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.