Men näääe.

0kommentarer

Somnade runt tjugo över tolv inatt, vaknade 1-2ggr under natten och så låg jag vaken från 05.25. Trevligt värre. Hade tänkt åka till stallet runt sju för att kolla status på hästens svullna ben, slutade med att jag åkte dit så att jag var där fem över halv sju istället.. Angående status på nämnda ben: Svullet och varmt än. Upptäckte svullnaden igårkväll när jag pysslade om henne i gången. Dumma svullnad! Inte halt åtminstone.

När jag kom hem igen runt tjugo över åtta så åt jag frukost och sedan slöade jag lite vid datorn innan jag lade mig igen tjugo i tio. Lyckades somna/slumra av och till fram till ett eller så. Sjuka drömmar som vanligt.
 
Om 40 minuter ska vi iväg och titta på en lägenhet. Jag ligger fyra i kön på den, så det är rätt kört att få den i och med den hårda konkurrensen här i stan gällande lägenheter men jag vill åtminstone kolla på den. Ligger dock på tredje våningen - utan hiss. Blir spännande idag då jag har skitont i fogarna, speciellt efter att ha gått en sväng med totto (inte många hundra meter det inte) imorse för att se hur hon rörde sig och om det påverkade svullnaden åt något håll. Jaja, tur att jag kan vila. Imorgon också.
 
Nu måste jag visst hjälpa mannen med något.
 
Imorgon går vi förövrigt in i vecka 34. Eh.. Tiden går fort nu tycker jag. o_O

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.