Ruttet.

0kommentarer

Är på sjuuuuukt dåligt humör idag. Sådär genomruttet inifrån och ut. Lättretlig, rastlös och allmänt less. Känner hur det kokar inombords sådär så det kryper i kroppen. Seg och trött och bara.. blä. Tur att det är sovdags snart för mig och sonen. Vill inget hellre än att denna dag ska ta slut!

Det där illamåendet och kräkandet jag skrev om senast.. Det var en släng av magsjuka. Enough said.

Bebisen sitter i sin matstol och krystar i tid och otid medan han tittar på Babblarna en sväng. Oklart om det gett resultat eller inte, om inget nu så lär det väl dyka upp senare innan sovdags. Eller dyka upp.. snarare dyka ner. ;)

Jaha.. hade ambitioner om att skriva mer än såhär, men har inte ro till det. Det får bli en annan dag. Kanske imorgon när jag har uppesittarkväll? Vi får se. Maken får äran att söva bebis två kvällar i rad. Imorgon och i övermorgon kom jag på nu, på tisdag ska jag nämligen på personalaktiviteter med jobbet. Femkamp och sen thaimat på restaurang. Det blir nog trevligt det.

Nu.. förbereda inför sänggång. Bebis har inte sovit så mycket under dagen idag så vi kan lika gärna lägga nattningen lite tidigare. Ibland tycker han att det inte spelar någon roll att han inte sovit "nog" under dagen utan ligger ändå vaken till halv tio-tio trots tidigare nattning.. Har iallafall redan serverat honom gröt, en timme tidigare än vanligt..





Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.