Men äh.

0kommentarer

Hade planer på att använda min egentid/min uppesittarkväll till att skriva ett mer ordentligt blogginlägg. Det blir det inget av, nu är jag för trött. Gav nästan upp det här med att sitta uppe sent redan vid halv elva, men fastnade med något och vips så var klockan halv tolv. Eh, oops? Så kan det gå.

Snöat in totalt på en låt, kan inte sluta lyssna på den. Ungerns bidrag till ESC i år. Kedvesem.
 
Så det är vad jag gjort, lyssnat på låten på repete och slöklickat runt på internet. Rensat lite bilder från min telefon, minnet är visst rätt fullt. Sådana tråksaker har jag sysselsatt mig med. Living the dream så att säga..

Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen intill maken och bebisen. Få se när inatt jag kommer vakna av bebis stortå i naveln, har hänt mer än en gång och lär hända igen. Han blir mer och mer rörlig och ligger inte kvar så fridfullt och fint där mellan oss utan ligger mer på tvären och sådär. Då får man räkna med små fötter inkörda i naveln/magen bland annat. Det står jag så gärna ut med så. ;)

Vad jag inte står ut med är att ena katten är sjukt uttråkad runt fyra-fem på morgonen och tycker att ALLA ska vara vakna bara för att hon är det. Låt oss vara kattskrälle och roa dig själv! Helst inte i sovrummet då tack...

Det här blev ju ett skapligt långt inlägg ändå i slutändan. Jag kan inte fatta mig kort.. omöjligt är vad det är.

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.