Ting.

0kommentarer

Idag skulle vi åkt på en utflykt, jag och bebis, för att hälsa på en vän men det blev inställt. Istället blev det en hemmadag för bebis, själv har jag iallafall varit ut en sväng i och med stallet. Tvättade även makens bil på vägen hem från stallet, tyckte den var värd ett sommarbad - jag snyltar ju dessutom på hans bil den här veckan medan "min" bil är på tillfixning hos päronen inför ombesiktning.
 
Vädret ute idag har varit ljuvligt! Svalt och skönt, regnat har det också gjort men då var jag ändå inte ute så det kvittar. Skönt med lite svalka som omväxling till svettig värme. :)

Hu.. Imorgon är det dags att tömma hästens box så att den kan rengöras och skrubbas ordentligt på fredag och lördag. Inget jag ser framemot men det blir fint i slutändan, förstås.

Sonen hoppade över sin andra vila idag så han har somnat "tidigt" ikväll (före halv tio med andra ord..). Få se om det är som vanligt att han vaknar inom en timme och gråter en skvätt och sen somnar om igen. Alltså som vanligt när han somnar relativt snabbt på kvällen.. I övrigt vaknar han inte efter en timme och gråter.
 
 

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.