Skadad.

0kommentarer

Jag kom med i kampanjen för Storytel på Buzzador. Jag får under en månads tid lyssna på så många ljudböcker jag vill/kan/hinner. Finns som app till mobilen och så kan man lyssna via datorn. Första boken jag valde heter "Skadad", skriven av Cathy Glass. Den är h e m s k! Gripande, men hemsk. Handlar om ett fosterbarn som är rätt "besvärligt" och det visar sig bero på en riktigt vidrig och tuff uppväxt. Problemet med boken är att när jag väl börjar lyssna så kan jag inte sluta. Två kvällar har jag tex lagt mig runt tio men inte somnat förrän midnatt eftersom jag inte kunnat sluta lyssna där i mörkret i sängen. Gott betyg för en bok! Jag har 4,5h kvar av boken att lyssna på..

Nästa bok som jag tänkte lyssna på är "I en annan del av Bromma".. eller "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann".. eller... eller... Vi får se vilken jag väljer.

Hur som helst, känner du att du vill prova på tjänsten genom att lyssna på en bok gratis så är det bara att höra av dig till mig så skickar jag mer info/mail om det. :)
 


Som Buzzador får du utan kostnad prova nya produkter och tjänster och berätta för dina vänner. I de flesta kampanjer får du även låta dina vänner prova..

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj varierar beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna och vilka kampanjer som kommer.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du information om kampanjen via email. Du väljer sedan själv om du vill vara med i kampanjen eller inte.

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Exy): Jag vill bli en buzzador!

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du klicka här.

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.