Rapport.

0kommentarer

Jag har jobbat igen, gick av mitt pass 08.15 imorse. Låg i sängen 23.58, somnade dock inte förrän efter klockan ett. Fick dock mer sömn denna natt än sist jag jobbade kväll/natt så jag klagar inte! Är ändå lite seg idag.

Idag har en av mina vänner varit här med sin dotter, long time no see! Det var trevligt och Lillknubben var på gott humör, blev lite trött där framåt slutet och lades av pappa sin strax efter att de åkt hem/vidare. Enda ljuden jag hör just nu är ljudet av tangenter som trycks ner, svalor och postmoppen. Katterna har däckat någonstans de också, själv funderar jag på om jag glömt betala någon räkning men det verkar inte så. Alla betalda och det är skönt att ha det gjort! Lite mer pengar kommer att gå åt när vi åker och fixar pass till Lillknubben senare idag. Tror nämligen inte att hans pass är okej, han är inte lik sig på kortet.. skillnad på en 1,5mån bebis och en 9,5 mån bebis .. Rätt stor skillnad tycker jag och tänker bara på att de sa att det bara är giltigt så länge han är sig lik på kortet. Säger polisen att passet är okej så är det strålande dock, då sparar vi 350 kr! Hoppas.. :)

Soligt och varmt idag igen. Vore ännu en perfekt dag för strandhäng. Dock känns det ändå inte lockande med strandhäng. Har ingen lust. Vore skönt att bada dock, men det kan jag göra en annan dag. Ids inte idag.
Faktum är.. att här tar inlägget slut.

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.