25.

0kommentarer

Sådärja, 24+0 idag - dvs vecka 25. Vi tar oss framåt, minst sagt. Tycker tiden hittills har gått fort! Gissar att de sista veckorna kommer sega fram däremot, men det är då det. Nu rusar det framåt med den här graviditeten iallafall.
 
Vi firar det här med foglossning framtill as usual, kryddar med lite öm rygg, huvudvärk och sömnbrist. Skrapade ihop 4,5h natten till idag, gick och lade mig igen ett par timmar under förmiddagen och har sedan inte vilat tillräckligt mycket. Får skylla mig själv helt enkelt. Inatt hoppas jag på bättre sömnlycka! Framförallt att kunna somna tidigare än halv två, kändes drygt att inte kunna somna förrän då. Puckokropp.
 
Har lyckats beställa tårtor till bröllopet också. Kändes som om det var dags för det nu när det inte är så långt kvar, är ju bara 2.5 vecka (17 dagar) kvar. Imorgon ska jag ringa cateringfirman tänkte jag och meddela exakt gästantal så att de vet hur mycket mat de ska göra. Brabra.
 
Nä om man skulle ta och leta upp en alvedon kanske. Jo, så får det bli.

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.