Näe.

0kommentarer

Jag ooorkar inte skriva något idag egentligen. Det blir en mycket kort uppdatering!

Mamma och pappa vet om bebisen nu. Mamma undrade om det var läge att gratta eller...? Att hon inte var säker på den punkten är för att hon ju inte visste om det var planerat eller inte. Jag sa att hon väl får gratta om hon blev glad över nyheten, annars kan hon förstås låta bli. ;)

Klart de blev glada, men bekymrade sig mycket riktigt över den ekonomiska biten. Klart det ser lite mörkt ut på den fronten just nu, men det hoppas jag vänder nu när jag kommer jobba lite mer igen. Får se till att jobba så mycket som möjligt och spara så mycket som möjligt och verkligen låta bli onödiga köp. Det löser sig, är inte så värst orolig ändå trots allt.

Okej, just denna månad suger. Inte så mycket som trillar in på kontot på fredag och det är många stora utgifter (hästrelaterade) som klumpar ihop sig denna månad dessutom. Torv, hösilage och hovslagare.. Wohoo liksom! Så är det att ha häst, dyrt men det är det verkligen värt. Min ögonsten Z.

Har haft mycket att göra idag. Jobbat 08.45-15.15 och sen jobbrelaterad utbildning 16-17, hem för att byta om och så vidare till stallet i två timmar ungefär och väl hemma började jag laga middag på en gång. Den blev förövrigt smaskig. Tur att det blev matlåda av det till imorgon också, gottgottgott!

Nu - borsta tänder och sova. Jobb 08.45 - 15.15 imorgon igen. Det rullar på!

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.