Dagens moffo.

0kommentarer

Måste slänga in mer "Dagens"-grejer.

Dagens moffo: Jag. 19 av 20 chokladhjärtan ur asken jag fick av sambon i present idag finns i min mage. Den tjugonde då? I hans mage. Man är väl generös och delar med sig liksom! ;)

Dagens pucko: Jag och en annan delar förstaplats. Jag för att jag inte går och lägger mig trots huvudvärk och krasslighet deluxe och en annan för att han är dum idag inte är romantisk mot sin fru som är en av mina bästa vänner. Spark på smalbenet nästa gång vi ses! Be afraid, be very afraid. ;)

Dagens hjälte: Sambon som kom hem med Alvedon (och kattsand av rätt sort, det var kris och jag har inte haft möjlighet att handla och han har aldrig köpt kattsand förut eftersom jag står för det inköpet och allt annat till katterna). Me love you long time!

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.