Dagens lista.

0kommentarer

Dagens bästa: Kom hem hungrig från jobbet och tänkte på frukost. Öppnade kylen och vad skådar mitt öga? En cheeseburgare från McD insvept i sitt papper lagd i en matlåda. Om jag kände ren och skär lycka när jag såg den? OH JA! Om jag värmde den i micron och moffade i mig? OH JA!

Dagens lyckokänslor
: Kom när jag red min glada, busiga och lyckliga häst i skogen.

Dagens blä: Att ena katten ibland tycker att det här med att täcka över "presenter" i kattlådan är onödigt. Blä.

Dagens sötnosar: Mina katter, busiga och gosiga som få. Pratglada också för den delen!

Dagens mamma:
Min mamma! Som tålmodigt svarar på dumma frågor i stil med "hur gör man gott potatismos?".

Dagens tröttmössa
: Jag.

Dagens stela nacke:
Sambons.

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.