Mitt 2012.

1kommentarer

2012 - lista!

(Lånad från Vitt eller Svart )
 
Hur har ditt 2012 varit?
Helt okej, om man bortser från foglossning. Men det var det värt!

Vem har du umgåtts med mest?
Min man.

Bästa minnet från 2012?
Oj. Har ju hänt många bra saker. Men min sons födelse går ju inte av för hackor förstås. ;)

Är det något du saknat 2012 som du vill ha år 2013?
Mer pengar..

Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
Lugna hemmakvällar. Blir visst så när man är på smällen. I övrigt också i och för sig..

Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
Det här året har mycket att försöka "slå" kan man säga, men försöka duger. ;)

Har du några löften inför år 2013?
Nej.

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Tjaaa.. Förlovade mig, gifte mig, födde barn. Sådana saker. ;)


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja! Flera till och med. :)

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vad var din största framgång 2012?
Att jag lyckades få ur mig ett barn utan att dö? Inte för att jag trodde att jag skulle det, även om det på ett sätt ändå kändes helt galet att jag skulle få ur mig en bebis utan att gå helt sönder och dö lite på kuppen..

Största misstaget?
Vet faktiskt inte.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nja.. sjuk och sjuk. Sjukskriven pga foglossning, men det räknas inte.

Bästa köpet?
Ingen aning. o_O

Vad spenderade du mest pengar på?
Min häst skulle jag tro. Brukar vara så.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
You raise me up och You're the inspiration - ej nya för året men de spelades på bröllopet.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare skulle jag tro.

Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med vänner kanske.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte riktigt..

Vad gjorde du på din födelsedag?
Ingen som helst aning om jag ska vara ärlig, minns inte. Hm.

Hur tillbringade du sommaren?
Mest hemma.

Hur tillbringade du julen?
I Ungern hos svärföräldrarna.

Bästa boken du läste i år?
Oj, ingen aning! Läste flera bra.

Årets bästa film?
Såg inte så många nya tyvärr och minns inte ens vad jag sett..

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ehrm.. mer pengar under hösten.

Hur skulle du beskriva din stil under 2012?
Som vanligt, inget speciellt. Eller eh.. mammakläder blev det för min del. Det är ju ovanligt för mig. ;)

Vad fick dig att må bra under året?
Nära och kära.

Vem saknade du?
En del av mina vänner..

Vad ser du mest fram emot med år 2013?
Se sonen växa och utvecklas, rida min häst mer än jag kunde 2012 och ja - ta vara på tiden som föräldraledig helt enkelt!

1 kommentarer

Andrea Svensson

07 Jan 2013 22:48

"Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare skulle jag tro."


Skulle jag tro, pyttsan, jag har aldrig, någonsin, sett dig så glad som under 2012, du har liksom gått omkring och fånlett mest hela tiden ;) Vi måste bli bättre på att ses 2013, nu är jag snart frisk peppar peppar, och ledig hela nästa vecka, då ska vi väl komma till skott? Pussa sötknatten från mig <3

Svar: Ja jo.. Till och från var jag gladare. Andra gånger not so much. Men det är väl som det alltid är, det går upp och ner.. :)
Torsdag baby!
H S

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.