Värk.

0kommentarer

Framförallt i huvudet. Värk alltså. Tre dagar med sovmorgon, som varje dag blivit upphackad på något sätt. Igår fick jag ett telefonsamtal strax före sju på morgonen, låg vaken en timme innan jag kunde somna om lite. Idag tjöt sambons larm halv sju och jag klev upp för att stänga av det då han var på toaletten. Tog en stund (läs: över en halvtimme) att somna om. Sedan.. var kvaliteten på sömnen sådär kan man säga. Nåja, är en lågaktiv dag idag så det reder sig. :)

Några sekunder sedan kröp ena katten ner i mitt knä för att tokgosa. Mycket nöjd över att matte är ledig idag.
Hon kom och tokgosade igårkväll när vi skulle sova också. Det är mysigt, men det blir svårt att prata och andas då hon använder mitt ansikte som kudde. ;)

Konstaterade idag att jag gått upp 6kg hittills under min graviditet. Dock är det väl egentligen snarare runt 4kg som jag kan räkna som graviditetskilon då jag gick upp ett par kilo i början av graviditeten när jag började äta mer regelbundet igen efter att ha haft brist på aptit i flera månader och därför hade tappat i vikt under hösten/vintern. Nåja, spännande det här. Få se när jag spräcker 70kg-gränsen. ;)

Några dagar sedan kände min sambo bebisen sparka/boxas för första gången. Han sken upp som en sol kan jag säga och var förvånad över att det kändes så mycket som det gjorde. Han hade väntat sig försiktigt petande inifrån men det var ju rejäla buffar. <3

Oh! Offertmail från en cateringfirma, måste ta och gå igenom det och sedan ringa sambon och diskutera.
Men  det såg himla bra ut iallafall. Kanske maten/menyn till bröllopet nu är så gott som klar? Vore nice!

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.