Check.

2kommentarer

Idag:
Bokat tid för mitt "vecka 25"-besök hos min barnmorska - check!
Nått min högsta vikt hittills i mitt liv (65,4) - check!
Provat ut klänning inför bröllopet - check!


Ja.. Vi ska alltså gifta oss i juli. Det har varit bestämt i flera månader, förlovade oss gjorde vi ju dock inte förrän fjärde maj då sambon friade. Har inte "outat" det på nätet innan, eftersom det inte är så många som läser här och sådär så spelar det ingen roll om jag skriver det här. ;)

Laddar inför att dammsuga. Det går sådär. Mest för att jag inte vill, alls. Känner dock att jag måste då sambon dammsugit flera gånger i rad nu och jag är trots allt mer ledig än vad han är. Idag till exempel. Så det ska jag göra när jag har skrivit klart det här inlägget.

Idag har jag förresten pratat med min mormor också, några ord utbytte vi över telefon. Älskade gulliga mormor! Inte hört hennes röst på flera år. Fy skam, jag vet. Hon bor på sjukhuset sedan flera år och mina föräldrar är just nu i Finland och hälsar på henne (och andra släktingar), de var på sjukhuset precis när jag ringde mamma för att meddela att klänningen är fixad. Mamma frågade om jag ville säga några ord till mormor, klart jag ville! Skönt att höra hennes röst. Lät lite trött, men annars precis som jag minns henne. Gulle! <3

Jag har träningsvärk i benen idag efter gårdagens ridtur i skogen på hästen. Red med sadel, vilket innebar trav och galopp. Puh, ena benet skakade efteråt av utmattning. Vältränad? Not so much. ;)

Någon (okej, en vän) efterfrågade en magbild häromdagen. Visade iofs henne en bild där och då, men det kan väl vara trevligt med en bild här också. Trevligt och trevligt.. men ja du vet, livar upp bloggen lite. Taget den elfte maj, dvs vecka 17+2.


2 kommentarer

Andrea

14 May 2012 14:37

Finaste bebisbulan, men den blir en tjej sanna mina ord :) Schh säg inget om träningsvärk, jag ska ut på onsdag, en gång i veckan gör att det gör precis lika ont efter varje gång, men åh så värt det för lite galopp <3

Carin

15 May 2012 22:26

Vad roligt att ni ska gifta er Heidi!! Grattis!! :) Och jättefin liten mage!

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.