20!

0kommentarer

Idag trallar (nåja) vi in i vecka 20 (19+0). Eh.. Tiden rusar känns det som.

Idag har bebisen bökat runt en del i magen, det har känts utanpå idag igen. Dock är bebisens pappa givetvis inte hemma så att han kunde fått känna, hittills bebisen inte bemödat sig att böka runt när han varit närvarande. Typiskt nog. Nåja, det kommer det också!

Jag har precis ätit lunch och ska snart åka till min häst. Efter det är det raka vägen hem för att duscha och så iväg till jobbet. Mitt 15h pass blev till 24h pass ett tag sen men är nu tillbaka till 15h pass efter en räddande (vikarierande) ängel som tar dagpasset imorgon så att jag bara behöver jobba mitt vanliga pass, dvs 17-08 istället för 17-17. Blev tårögd av lättnad när jag fick sms med besked om att det löste sig med dagpasset imorgon. Är nämligen ur form den här veckan/senaste veckan. Lägg till yrsel (vare sig jag sitter eller står), huvudvärk och matthet på det så blir det en lajbans tillvaro. Not.

Inbokade minisemestern nästa helg är avbokad då sambon måste åka och dyka både lördag och söndag. Det är det sista som måste göras på dykkursen han går. Han har dock redan dykcert men då det var så många år sedan han tog den så går han om kursen nu och det är bara utomhusdyken kvar nu. Så går det när jag bokar in en resa utan att dubbelkolla först om det funkar för båda. Tur att det gick att avboka utan avgifter. Vi tar nog och bokar in en biokväll och middag istället, för göra något ska vi oavsett!

Ska fylla i en enkät via nätet nu och därefter åka till hästen som sagt, vill slippa stressa i stallet. Hatar att stressa där!

Det ser ut som om mina händer blivit lite solbrända, dvs fått färg. Framförallt fingrarna. Så.. fint då.

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.