Har inte tid.

1kommentarer

Jag har inte tid att skriva i någon av mina bloggar för tillfället, typiskt nog. Om 19 minuter ska jag sitta på en buss på väg ner på stan för att äta middag med svärföräldrar, svägerska och sambo. Tidigare var vi alla (minus sambon) i Stockholm och kollade runt lite. Jag köpte inget annat än 150g te till min sambo, hans favoritsort. :)

Svullen som få, värst var det nog igår då mängden mat jag stoppade i mig var s t o r så att säga.

Svärföräldrarna och svägerskan åker hem till Ungern imorgon igen, de anlände i onsdagskväll. Första besöket ever i Sverige. Igår fick de träffa mina föräldrar, det gick bra trots att de inte kan kommunicera pga bristande språkkunskaper! Skönt att de fått träffas nu efter snart tre års förhållande, det här är ju tänkt att hålla resten av livet så det är bra att de träffats nu. ;)

Nu lär jag klä på mig min klänning/långa tröja/whatever och bege mig till bussen helt enkelt.

Imorgon trillar vi in på vecka 12 (11+0). Sjukt vad tiden går fort just nu känns det som.

1 kommentarer

Fröken Nattfrost

16 Mar 2012 21:11

Ja, veckorna bara sprutar iväg...

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.