Ej bortglömd.

1kommentarer

Jag vet, fem dagars uppehåll från bloggskrivande skulle nästan kunna tolkas som att bloggen är bortglömd. Det är bloggen i allra högsta grad inte. Däremot har jag haft en massa saker för mig och prioriterat annat.

Just nu tänkte jag till exempel stänga av datorn och titta på tv istället. Jag är trött och seg idag, sov för lite och var sen i stallet i sex timmar. Man kan säga att det tog på krafterna.. en aning.

Imorgon ska jag till läkare 09.00 (inget graviditetsrelaterat nej) och därifrån ska jag vidare till jobbet direkt efter. Egentligen är passet 8 - 17 men jag går dit när jag är klar hos läkaren. Sedan jobbar jag inte igen förrän onsdag nästa vecka! Efter det kommer jag att jobba efter ett schema med fler tider/vecka. Heja heja! :)

Annars då?

Tjaa.. Allmänt törstig, allmänt svullen, allmänt ömma bröst, allmänt jävligt finnig och ett tjurigt kvällshumör (?).

Mys det.

Eller något åt det hållet.

Nu blir det tv.

1 kommentarer

Andrea

09 Mar 2012 18:13

Och vecka 11 idag, heja heja bebisen :) Och heja heja jobbet! Inte jobb på en vecka alltså, hm, då kommer du hit på söndag och hjälper till med resterna av Ronjas födelsedagstårta? :) Eller nej, det är ju nästa vecka det. Hur jobbar du den helgen?

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.