14.

1kommentarer

Idag trillar vi in i vecka 14 (13+0). Tänka sig. 26 veckor kvar, om bebisen tänker anlända när den är beräknad dvs. Hur som helst så är det 6,5 månad kvar bara. Swosch så är sommaren plötsligt över och det börjar närma sig än mer. Scary shit det där.

Jag ska snart iväg och jobba. Om sisådär 20 minuter ska jag pallra mig ut till bilen. Med ryggsäck, matpåse (påse med diverse matvaror alltså) och en påse med sängkläder i högsta hugg. Jobbar till klockan nio imorgonbitti. Det ska nog gå bra, det brukar det göra iallafall. :)

Har varit i stallet två gånger idag. En gång för att pyssla med hästen och för att fixa den dagliga markservicen (mocka, fixa mat och sådant där) och så en gång för att lasta av hö. Slipper äntligen låna av andra!

Nä jag ska ta och passa på att umgås lite (en kvart.. haha) med sambon innan jag drar. Lär inte se honom förrän imorgon eftermiddag då han klockan nio imorgon ska iväg och hjälpa någon med lite hemmajobb.

Svullen är jag också. Brösten likaså. Finnig as usual och allmänt slö efter att ha varit sjuk under veckan. Blä.

1 kommentarer

Fröken Nattfrost

31 Mar 2012 21:03

Tiden går snabbt ja...!

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.