Meh.

0kommentarer

Meh bläää vad det är värdelöst att vara förkyld och sjuk!

Så. Färdiggnällt om det.

Undrar hur många liter vatten jag druckit idag? Blir så snabbt torr i munnen av att andas genom munnen mest hela tiden. Hittade nässpray hemma. Läste om den i Fass: "Otrivin Comp skall användas under graviditet endast efter läkares rekommendation". Jamen dåså. Jag vet, såhär tidigt är det väl kanske ingen fara. Men ofta jag känner för att snorta i mig nässpray när det står sådär i Fass. Not!

Skulle bli uppringd från jobbet idag. Det blev jag inte. Imorgon kanske? Det visar sig väl.

Elakt av Blogg.se att ha en reklam för något här till höger om "blogginläggsrutan". Ett våffelhjärta. Nu blev jag sugen på våfflor, åt dock middag en liten stund sedan så jag är egentligen inte hungrig. Bara lite akut sugen på våfflor, suget lär gå över så snart jag stänger ner det här fönstret. Väldigt snart.

Nu kanske rentav.

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.