Det går bra nu.

0kommentarer

Väntar på att sambon ska komma hem från sin praktik. Han ska svänga förbi Ica på vägen hem och köpa nödvändiga saker som Mjau-kattmat (tetra) till katterna och avokado till mig.

Om jag är på jobbet nu? Tydligen inte. Var inte sådär supervälkommen idag. Eller ja, välkommen var jag väl men helst skulle jag stanna hemma och vila, inte stressa till jobbet för fort innan förkylningen släppt greppet om mig helt. Jag lydde det rådet och är hemma. Bra val, för i eftermiddags (och nu) är jag inte direkt i det bästa tänkbara skicket.

ÅHNUKOMSAMBONHEM!

Jag skrev på FB till honom om att köpa just avokado och kattmaten, men att jag egentligen vill ha en jäkla massa saker men det får räcka med avokadon ärligt talat för det är vad jag varit sugen på ett par dagar nu. På FB nämnde jag några saker utöver just avokado och han är världens bästa sambo! Han köpte några fler saker av det jag nämnde men som jag sa att han inte behöver köpa just idag. Han kom hem med semla (!), ostbågar (!), bananer (!) och självklart Avokado. Två till och med, modell större. Alltså inte de där vanliga små utan de där stora man kan köpa ibland. Lycka! :D

Har ätit en avokado nu och är nöjd. För stunden. Lite mätt fortfarande efter att ha ätit pasta med broccoli ett par timmar sedan. Han äter lite chips just nu, före middagen. Kebabdrömmar eller vad den där sorten nu heter som de gör reklam för på tv, han tyckte de lät goda. Det var de också. Goda alltså.

Nä om man skulle ta och snyta sig igen kanske. Är ju bara femtiotrettonde gången idag..

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.