17.

1kommentarer

Men alltså va? Vecka 17 (sjutton!) redan? Hur gick det till? Ja jag förstår förstås hur det gick till, veckorna går framåt precis som vanligt men tiden går så fort! Om 19 dagar är det UL. Det är mindre än tre veckor kvar. Tycker inte alls att det var så länge sedan det var 59 dagar kvar. POFF SWOSCH passerar dagarna. Håhåjaja.

I torsdags var jag till en vän för att umgås, leka med busdottern som är mitt största fan och för att hämta en påse med mammakläder. Guld värt, allt alltså! Jag är glad över att ha så braiga vänner som jag faktiskt har. Jag är också glad över att nu har mer än två par byxor att använda. Lite trist med ett par jeans och ett par mjukisbyxor liksom, men nu så! Fler plagg att ha. Wohooo!

Så fint. Ena katten har lagt sig på sambons skrivbordsstols huvudstöd med blicken riktad mot mig och blänger på mig med skeptisk (?) uppsyn. Jaha? Puss på dig också katt. Hon låg i mitt knä och tokgosade nyss, tills det inte dög längre och nu kör hon stirrleken istället. ;)

Nu måste jag åka till stallet. Jag ska med ett tåg om 2h 20 min och jag hatar att stressa!


1 kommentarer

Andrea

23 Apr 2012 19:32

Glad att de passade :) Här gör de ju just ingen nytta... Och skönt att tiden går fort, hoppas den gör det hela tiden! :)

Kommentera

Bara jag kan se din e-mail, lovar att inte spamma.